20 Aralık 2019
TED li minikler ;Hayattaki en değerli varlığımız olan annelerimize sürpriz etkinlikler yaparak bu mutlu güne unutulmaz anılar sığdırdılar.Küçücük yürekleri ile büyük işler başaran kolejliler anneleri ile […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Anaokulu 6 yaş öğrencilerimiz 1. Sınıfa hazırlık aşamasında ”Eğlenceli Bilim” tanıtım dersinde, Varlık öğretmenle tanışarak laboratuar kurallarını öğrendiler. Daha sonra kolejliler ‘’yapay kar’’ […]
20 Aralık 2019
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Özel Anaokulu öğrencileri Aralık ayında başlayan “Roket” projesinin sonuna geldiler.2 Aylık süreçte proje temelli bütünleştirilmiş etkinliklerle işlediğimiz Roket konusu ile ilgili çocuklarda farkındalık […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Anasınıfı öğretmenleri,öğrencileri ve velileri Projeleri kapsamında ve farklı ortamlarda bir araya gelmek için Antalya gezisinde buluştular.Katılımın ve eğlencenin yoğun olduğu gezimizden eğlenceli görüntülerimiz.TED’li […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Özel Anaokulu öğrencileri tutumlu davranmaya ve Türk malı almaya yönlendiren yerli malı haftasını derslerinde işlemenin yanı sıra geçmişten günümüze gelen gelenekler ile 3 […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Özel Anaokulu öğrencileri Ekim ayında başlayan Taş Projesinin sonuna geldi. 2 Aylık süreçte Proje temelli bütünleştirilmiş etkinliklerle işlediğimiz Taş konusu ile ilgili çocuklar […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji özel anaokulu diş sağlığına önem veriyor. Öğrencimiz Elif Kılınç’ın annesi Zeynep Kılınç okulumuza gelerek çocuklarımıza diş sağlığı hakkında bilgiler verdi. Daha sonra diş […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Anaokulunda Kasım ayında doğan öğrencilerimizin doğum günleri coşkuyla kutlandı.Düzenlenen organizasyonda kolejliler pastalarının mumlarını üfledikten sonra doyasıya dans ettiler.Öğrencilerimizin doğum günlerini tekrar kutlar, aileleriyle […]
20 Aralık 2019
TED Alanya Koleji Özel Anaokulu Proje çalışmasına başladı. “TAŞ” projesi kapsamında düzenlenen gezimizde taş-heykel sempozyumunun başlandığı güne tanıklık ederek taşın şekil verilmediği ve ham halini gördükleri […]