TED ALANYA KOLEJİ VELİ BİLGİLENDİRME YAZISI !
20 Aralık 2019TED Alanya Koleji 2016-2017 eğitim öğretim yılına hızlı bir giriş yaptı.
20 Aralık 2019TED ALANYA KOLEJİNDEN GÜNÜN İNCİSİ: KENDİ REKLAMINI KENDİN YAP
TED Alanya Koleji öğretmenleri “Günün İncisi” başlıklı eğitim seminerinde “Kendi Reklamını Kendin Yap” etkinliği çerçevesinde seminer döneminde eğlenceli saatler geçirdiler. Günün incisi sunumunu gerçekleştiren Okul Öncesi Öğretmeni Aslıhan Şüküroğlu, bu etkinliğin, okula uyum döneminde çocukların birbirlerini daha iyi tanımalarına ve gruba dahil olmasına yönelik süreci kolaylaştırmak amacıyla düzenlendiğini ifade etti. Bu amaç doğrultusunda öğretmenlerle birlikte uygulanan drama, olumlu kişilik özelliklerinin söylenmesi ve arkadaşlarının olumlu yönlerinin söylenmesiyle iki aşamalı olarak eğitimcilere örnek teşkil edecek şekilde gerçekleştirildi.
TED ALANYA KOLEJİNDEN GÜNÜN İNCİSİ: KENDİ MASALINI KENDİN YAZ
TED Alanya Koleji öğretmenleri “Günün İncisi” başlıklı eğitim seminerinde Kişiye Özgü Öğretim Sistemi (KÖS) modeline uygun “Kendi Masalını Kendin Yaz” etkinliği çerçevesinde birlikte masal yazarak ve yazdıkları masalı yaşayarak çocukluk yıllarına döndüler. Günün incisi sunumunu gerçekleştiren Türkçe Öğretmeni Gülseren Yüksek, bu etkinliğin, Türkçe dersinin TED Alanya Koleji kurum vatandaşlığının oluşmasında ve kurumsal aidiyet duygusunun gelişmesinde önemli bir yere sahip olduğunu göstermek amacıyla gerçekleştirdiğini ifade etti.
TED ALANYA KOLEJİNDEN GÜNÜN İNCİSİ: İYİLİK MELEĞİ ADLI DRAMA…
TED Alanya Koleji öğretmenleri “Günün İncisi” başlıklı eğitim seminerinde “İyilik Meleği” adlı drama etkinliği çerçevesinde bir araya geldi. Günün incisi sunumunu gerçekleştiren Okul Öncesi Öğretmeni Merve Kurt, bu etkinliği, çocukların soysal ve duygusal gelişimini destelemek; olumlu tutum geliştirme, paylaşma, sorumluluk alma gibi değerleri çocuğa kazandırmak amacıyla gerçekleştirdiklerini dile getirdi.
TED ALANYA KOLEJİNDEN GÜNÜN İNCİSİ: ÇİZGİLER VE ÇOCUK RESİMLERİ…
TED Alanya Koleji öğretmenleri “Günün İncisi” başlıklı eğitim seminerinde “Çizgiler ve Çocuk Resimleri ” etkinliği çerçevesinde çocuk resimlerinin nasıl okunması gerektiği sorusuna cevap aradı. Günün incisi sunumunu gerçekleştiren Görsel Sanatlar Öğretmeni Zahide Çetin, bu etkinliğin, çocukların çizgiler aracılığıyla nesnel dünya ile kurduğu ilişkinin anlaşılmasında, bu ilişkinin çocuğun kendi çevresini şekillendirme yolundaki yaratıcı eylemin göstergesi olarak değerlendirilmesinde önemli bir rol oynadığını ifade etti.